Kdy bude stromeček odeslán a doručen?
Stromečky odesíláme ihned, část stromečků poté v týdnu od 1. 9. 2024. Konkrétní informaci naleznete na výpise nebo v detailu produktů. Informaci ohledně expedice naleznete na výpise stromečku nebo v detailu samotného produktu. Stromečky jsou standardně doručeny do 2 pracovních dnů. Před odesláním stromečku vám zašleme informační email včetně sledovacího kódu, pomocí kterého můžete sledovat, kde se váš stromeček aktuálně nachází.
Jaká je výška a šířka stromečků?
Tato informace je uvedena vždy v detailu u každého stromečku.
Je výška stromečku uvedena včetně stojanu?
Ano, veškeré výšky stromečků jsou uváděny včetně stojanu.
Je stojan součástí balení?
Ano, kvalitní kovový stojan na stromek je součástí každého balení.
Pozn.: Některé výprodejové modely mohou být osazeny plastovým stojanem, tato informace je uvedena v detailu produktu.
Z kolika dílů je stromeček složen?
Počet dílů záleží na velikosti stromečku:
- Velikost 120 cm a 150 cm – složen z 1 nebo 2 dílů
- Velikost 180 cm – 250 cm – složen z 2 nebo 3 dílů
Zpozdila se Vaše zásilka?
Zásilka již není u nás, kontaktujte prosím dopravce DPD, který vám sdělí podrobnosti. Děkujeme.
DPD sledování zásilky
e-mail: info@dpd.cz
telefon: +420 225 373 373
(každý všední den od 7:00 – 18:00)
Jak dlouho zabere složení stromečku?
Sestavení stromečku je velice jednoduché a prvotní sestavení nezabere více než 2 minuty. Následná úprava větviček a tvarování dle vašeho vkusu zabere přibližně 5 – 10 minut.
Jak mám složit stromeček?
- Vybalte stromeček z krabice.
- Sestavte stojan.
- Zasuňte spodní část stromku do stojanu a pevně upevněte.
- Postupně sestavte stromek. Doporučujeme sestavovat od spodní části až po špičku.
- Rozložte a vytvarujte větvičky do požadovaného tvaru.
Jaký je rozdíl mezi jednotlivými typy jehličí?
Více se dozvíte v našem článku 2D, 3D a 100 % 3D jehličí. Jaký je mezi nimi rozdíl?
Jakým způsobem budu informována o stavu objednávky?
O stavu objednávky Vás budeme informovat pomocí emailu. Standardně zasíláme tři druhy emailů:
- Přijetí objednávky – email je automaticky zaslán v momentě odeslání objednávky.
- Připraveno k odeslání – email je naším pracovníkem odeslán v momentě, kdy je zásilka připravena a čeká na předání přepravní společnosti.
- Odeslání zásilky – email je naším pracovníkem zaslán v momentě předání zásilka s objednávkou přepravní společnosti.
V případě akutních či náhlých změn Vás budeme telefonicky kontaktovat na telefon zadaný při objednávce.
Je možné si stromeček koupit a vyzvednout osobně?
Zakoupení je možné pouze prostřednictvím našeho e-shopu www.mujstromecek.cz. Osobní vyzvednutí taktéž není možné. Dodání stromku provádíme pouze prostřednictvím přepravní společnosti.
Do kdy je možné si stromeček objednat?
Poslední den, kdy je možné si objednat stromek je 15. 12. 2024. Doporučujeme však stromeček objednat s předstihem, jelikož s blížícími se Vánocemi již nemusí být k dispozici všechny typy a velikosti.
Splňují stromečky bezpečnostní normy?
Naše umělé vánoční stromečky jsou vyrobené z nejkvalitnějších materiálu a splňují nejpřísnější bezpečnostní standardy EU.
Je možné si objednat stromeček vyšší než 250cm?
Ano, jsme schopni zajistit i stromky vyšší než 250 cm. Veškeré takovéto objednávky budou řešeny individuálně. Pokud tedy máte zájem o vyšší stromek, tak nás prosím kontaktujte na e-mailu info@mujstromecek.cz.
Jak postupovat v případě, kdy chci upravit svou objednávku?
Úprava objednávky je samozřejmě možná. V takovém případě nás prosím kontaktujte na emailové adrese info@mujstromecek.cz. Je důležité, aby veškeré změny objednávky byly zaslány ještě před předáním zásilky dopravní společnosti.
Jste plátci DPH?
Ano, jsme plátci DPH. Pro firemní zákazníky lze využít odpočet DPH.
Poskytujete velkoobchodní prodej?
Ano, kontaktujte nás, prosím.
Tomáš Turoň
b2b@allforcustomer.com
+420 724 708 057 (pouze pro velkoobchod)