Reklamace

Postup reklamace zboží

V případě, že produkt nevyhovuje specifikaci, popřípadě došlo k výrobní vadě výrobku v zákonné lhůtě, prosím postupujte dle níže uvedených pokynů:

  1. Vyplňte online reklamační protokol, který naleznete níže. Ve formuláři musí být vyplněny všechny položky označené hvězdičkou. Zejména jasně popište popis závady.
  2. Zboží pečlivě zabalte do přepravního obalu a odešlete jej doporučenou zásilkou na adresu:
    All4Customer, s.r.o.
    Pohraniční 25, 703 00 Ostrava
  3. Jakmile zboží ve skladu převezmeme, provedeme kontrolu oprávněnosti vaší reklamace.
  4. O ukončení reklamace budete informování e-mailem. Opravené, nebo vyměněné zboží bude odesláno na vaši adresu. V případě, že zboží nelze opravit a již se neprodává, budou vráceny peníze v celé výši reklamovaného zboží. Pokud jste zakoupili pouze toto zboží (na faktuře nejsou žádné další položky zboží), budou vráceny i vaše náklady na prvotní odeslání zboží.
  5. V případě, že vám budou vráceny finanční prostředky, a jste plátce DPH, je nutné nám podepsaný dobropis – opravný daňový doklad poslat zpět. Můžete ho poslat oskenovaný emailem, nebo klasickou poštou. Po přijetí podepsaného dobropisu zpět, proběhne platba bankovním převodem na účet uvedený ve formuláři.

Děkujeme za spolupráci a dodržení těchto pokynů. Jedině tak můžeme vrátit finanční prostředky, nebo reklamaci uzavřít k vaší spokojenosti a v co nejkratší době.

1. Informace o zboží
2. Informace o zákazníkovi